Thursday, January 10, 2008

na szybko, zupelnie nieobrobione, surowe foty...

dziękuję Ptashkovi i wszystkim innym, którzy brali mój aparat w łapska i pstrykali...























































































2 comments:

Anonymous said...

Oj dzialo sie, dzialo!

Olafff said...

oj niezła bibka :)